Toimitusehdot

1. Tilaaminen

Myymme täysi-ikäisille henkilöille . Toimitamme vain suomeen ( poislukien Ahvenanmaa). We deliver ounly in Finland.

Tilatessa asiakkaan tulee antaa toimitusta varten nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Asiakkaan tulee varmistaa, että annetut tiedot ovat oikein. Erityisesti on hyvä tarkistaa, että puhelinnumero on oikein, sillä Posti lähettää paketinsaapumisilmoituksen vain tekstiviestillä. Myyjä ei vastaa väärinannettujen yhteystietojen aiheuttamista mahdollisista ylimääräisistä kuluista toimituksessa. TÄRKEÄÄ, tarkasta että tietosi ovat oikein. Jos paketti palautuu takaisin ja postitetaan uudelleen  maksaa se asiakkaalle 5.90€ !!!!!

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Tilaamalla asiakas sitoutuu näihin toimitusehtoihin.

2. Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. 

Tuotteet voivat olla valmistettu tiloissa jotka sisältävät allergeenejä. Osa tuotteista on tuoretuotteita ja niissä on siten lyhyehkö säilyvyysaika. Tarkistathan päiväyksen avattuasi tilauksesi.

3. Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme lasketaan automaattisesti tilaukseen. Toimitusmaksu on 5.90€ / tilaus. Jos haluat tilata suuria määriä tuotteita, otathan yhteyttä sähköpostilla.

4. Toimitusten pakkaaminen

Elintarvikkeet, ja varsinkin suklaat, ovat herkkiä tuotteita, joten kuljetuksessa saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta tulla pieniä vaurioita tuotteille. Tämä on asia, jolle emme valitettavasti voi mitään. Emme valitettavasti hyvitä kuljetuksessa aiheutuneita pieni kolhuja.

Toivomme, että asiakas tiedostaa mahdollisen riskin elintarviketuotteiden vioittumisesta postituksen aikana ennen kuin tekee tilauksen.

5. Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten noin 1-3 vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Normaali toimitusaika Suomessa on Postin ilmoittama 2-3 työpäivää. Joulu voi lisätä postitusaikoja.

6. Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

7. Palautusoikeus

Verkkokaupasta myydyt tuotteet ovat irtotuotteita sekä elintarvikkeita, jotka pakataan aina varta vasten jokaiseen tilaukseen , eikä niillä ole palautusoikeutta.

8. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info.saltyheart@gmail.com Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

9. Noutamattomat tilaukset

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen reklamaatio.

Saltyheart ei vastaa kuluista joita noutamatta jätetyistä tuotteita voi aiheutua.

10. Yhteystiedot

Saltyheart / Karkkikauppa Sweetheart
p. 044 2760672
Sähköposti info.saltyheart@gmail.com
Y tunnus 2424532-8

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

1. Tilaaminen

Myymme täysi-ikäisille henkilöille . Toimitamme vain suomeen ( poislukien Ahvenanmaa). We deliver ounly in Finland.

Tilatessa asiakkaan tulee antaa toimitusta varten nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Asiakkaan tulee varmistaa, että annetut tiedot ovat oikein. Erityisesti on hyvä tarkistaa, että puhelinnumero on oikein, sillä Posti lähettää paketinsaapumisilmoituksen vain tekstiviestillä. Myyjä ei vastaa väärinannettujen yhteystietojen aiheuttamista mahdollisista ylimääräisistä kuluista toimituksessa. TÄRKEÄÄ, tarkasta että tietosi ovat oikein. Jos paketti palautuu takaisin ja postitetaan uudelleen  maksaa se asiakkaalle 5.90€ !!!!!

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Tilaamalla asiakas sitoutuu näihin toimitusehtoihin.

2. Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. 

Tuotteet voivat olla valmistettu tiloissa jotka sisältävät allergeenejä. Osa tuotteista on tuoretuotteita ja niissä on siten lyhyehkö säilyvyysaika. Tarkistathan päiväyksen avattuasi tilauksesi.

3. Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme lasketaan automaattisesti tilaukseen. Toimitusmaksu on 5.90€ / tilaus. Jos haluat tilata suuria määriä tuotteita, otathan yhteyttä sähköpostilla.

4. Toimitusten pakkaaminen

Elintarvikkeet, ja varsinkin suklaat, ovat herkkiä tuotteita, joten kuljetuksessa saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta tulla pieniä vaurioita tuotteille. Tämä on asia, jolle emme valitettavasti voi mitään. Emme valitettavasti hyvitä kuljetuksessa aiheutuneita pieni kolhuja.

Toivomme, että asiakas tiedostaa mahdollisen riskin elintarviketuotteiden vioittumisesta postituksen aikana ennen kuin tekee tilauksen.

5. Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten noin 1-3 vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Normaali toimitusaika Suomessa on Postin ilmoittama 2-3 työpäivää. Joulu voi lisätä postitusaikoja.

6. Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

7. Palautusoikeus

Verkkokaupasta myydyt tuotteet ovat irtotuotteita sekä elintarvikkeita, jotka pakataan aina varta vasten jokaiseen tilaukseen , eikä niillä ole palautusoikeutta.

8. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info.saltyheart@gmail.com Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

9. Noutamattomat tilaukset

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen reklamaatio.

Saltyheart ei vastaa kuluista joita noutamatta jätetyistä tuotteita voi aiheutua.

10. Yhteystiedot

Saltyheart / Karkkikauppa Sweetheart
p. 044 2760672
Sähköposti info.saltyheart@gmail.com
Y tunnus 2424532-8

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit